Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Docieplenie z elewacją na gotowo

Po chwilowej przerwie na budowie wpadła ekipa dociepleniowa. Ze względu na zbyt mocno odstające skrzynki rolet musieliśmy polecieć po całości styro 20 cm. Panowie zaczęli od listwy startowej, co bardzo mi się podobało, gdyż często nie jest uwzględnione w wycenie. Fakt, nasi tani nie są :)     Po dwóch dniach wyglądało to już tak.   Przed zacieraniem obskoczyłem cały dom kamerą termiwizyjną, o 5:50 jeszcze przed wschpodem słońca gdyż była to jedyna szansa na wyłapanie czegokolwiek.   I porównanie domu ocieplonego i tego bez ocielenia ... Po kilku dniach urlopu zastaliśmy taki widok:   Podbitka była robiona równocześnie z elewacją, tak ustawiłem ekipy, aby udało się to zrobić za jednym razem, wymagało to nieco logistyki, ale w końcu to części mojej pracy więc trudno nie było :)   Z wielu koncepcji poszliśmy w prostotę i nowoczesność, choć to sprawa punku widzenia. Już za niedługo wbija ekipa brukarska ....

3 słowa wstępu ....


Mimo, że blogów budowlanych jest więcej niż Pan Bóg planował tym bardziej byłem mocno przeciwny kolejnym takim. Jednak po pół roku od rozpoczęcia budowy domu stwierdziłem, że więcej z tego pożytku niż szkody więc i powstaje kolejny blog o budowie. Cóż, jeśli będzie słaby po prostu go sobie skasuje :) Przede wszystkim ma on służyć mi samemu, wiele rzeczy ucieka z pamięci, dzięki temu ustrojstwu są większe szanse na zachowanie czegokolwiek.

Tak więc, w dniu 29-03-2018 rozpoczynam wpisy o budowie rozpoczętej 25-08-2017.....
Zakładam, że co najmniej raz w tygodniu zamieszać będę kolejne etapy budowy aż do ukończenia inwestycji. Rozliczcie mnie na koniec :)

Tak więc na początek wybór projektu!
Po licznych poszukiwaniach zdecydowaliśmy się na indywidualny projekt. Wymiary naszej działki (szer. 23m, dł. 27m.) nie pozwoliły nam na swobodne operowanie w projektach przy naszych wymaganiach. Projektowanie trwało kilka miesięcy, byliśmy totalnie zieleni, ale z każdym tygodniem nasza wiedza rosła. Ostateczna wybór stanął na 200m całkowitej powierzchni z garażem dwustanowiskowym zabudowanym w bryle budynku.  Dużo i nie dużo, mając na uwadze prowadzenie firmy w tym domu. Czas pokaże czy dom nie będzie za duży :)

Komentarze

Popularne posty